اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۳۸۶

ما یک تیم اقتصادی در لیگ هستیم

ما یک تیم اقتصادی در لیگ هستیم
سرمربی تیم فولاد گفت: با تمام احترامی که برای گسترش قائل هستیم همه شاهد بودند در دقایق پایانی پنالتی صدردرصد برای ما گرفته نشد.
۱۸:۰۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور دو تیم گسترش فولاد – فولاد از ساعت 14 در ورزشگاه گسترش فولاد تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد در پایان این دیدار، اظهار داشت: بابت این بازی زیبا تبریک می گویم. تیم ما شایسته پیروزی بود،  با تمام احترامی که برای گسترش قائل هستیم همه شاهد بودند در دقایق پایانی پنالتی صدردرصد برای ما گرفته نشد. ما به این روش عادت کرده‌ایم. در بازی با پرسپولیس و هفته قبل با مشکی پوشان این اتفاق برای ما رخ داد. کمیته داوران تلاش می‌کند، اما باید در چیدمان داوری به خاطر حساسیت بازی ها بیشتر دقت کند. اشتباه داوری همه چیز را بهم میزند.

پورموسوی ادامه داد: به بازیکنانم به خاطر این فوتبال زیبایی که بازی کردند تبریک می‌گویم تیم ما شایسته موفقیت بود اما اشتباه داوری باعث شد از سه امتیاز بازی محروم شویم.با تمام احترامی که به بازیکنان و مربی این تیم قائل هستم باید بگویم گل گسترش خطا بود. در دقایق پایانی پنالتی که گرفته شد صددرصد اشتباه است این سومین بازی است که برای ما پنالتی گرفته نمی‌شود. 

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:‌در بازی مقابل تیم پرسپولیس  و مشکی‌‌پوشان هم برای ما پنالتی گرفته نشد با توجه به احترامی که به کمیته داوران و اصفهانیان قائل هستم باید بگویم هر چند که از داوران جوان استفاده می‌کنیم باید از داورانی که تجربه بالایی دارند در دیدارهای حساس استفاده کنیم چون در نیم فصل دوم دیدارها سخت می‌شود.

پورموسوی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ من زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفتم معتقد بودم باید این تیم پوست‌اندازی کند با تمام احترامی که به همه بازیکنان قبلی تیم فولاد قائل هستم باید بگویم این تیم به بازیکن جدید نیاز دارد البته هیأت مدیره هم از این تصمیم حمایت کرد. ما توانستیم آن بازیکنانی که در آکادمی رشد کرده بودند را جذب کنیم و تا امروز هم روند خوبی را طی کردیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد:  تیم ما به این باور رسیده که می‌تواند نتیجه خوبی را به دست بیاورد همه ما به عشق هواداران این تیم بازی می‌کنیم. مطمئنم بازیکنان تیم هم همین اعتقاد را دارند و تلاش می‌کنند نتیجه خوبی را به دست بیاوریم، امیدوارم با تمام تلاشی که تیم می‌کند در  هفته‌های بعدی بازی‌های بهتری ارائه کنیم و جایگاهمان را حفظ‌کنیم.

پورموسوی در مورد وضعیت ایمان مبعلی گفت: در هر مسابقه ترکیب تیم با توجه به تیم مقابل و آنالیزی که از آنها داریم تیممان را می‌چینیم، ایمان مربی داخل زمین است و ما به همین دلیل او را جذب کردیم تا از تجربه مبعلی استفاده کنیم. او باعث دلگرمی بازیکنان تیم می‌شود. ما یک تیم اقتصادی در لیگ هستیم. خیلی دوست داشتیم که قرارداد اعضای تیم فولاد منتشر بشود که این اتفاق نیفتاد. حضور مبعلی در تیم ما از لحاظ روحی روانی تأثیر زیادی دارد. 

پورموسوی در پایان صحبت‌های خود از حضور تیموریان و بازی او برای تیم گسترش فولاد گفت:‌به نظرم آندو تیموریان تأثیر خوبی بر عملکرد تیم گسترش داشت و فکر می‌کنم تیموریان روی گل گسترش فولاد تأثیرگذار بود. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین